• Aanmelden Nieuw Lid

U kunt zich als nieuw lid aanmelden door het inschrijfformulier hieronder volledig in te vullen. Lid worden kan vanaf 4 jaar.

Heeft u vragen over het lidmaatschap, dan kunt u contact opnemen via het e-mailadres ledenadministratie@vvterneuzen.nl.

CONTRIBUTIE   seizoen 2023 - 2024

€ 78,50

Donateurs

€ 78,50

Als er meerdere gezinsleden op hetzelfde adres lid zijn, dan krijgen het 3e en 4e lid (op volgorde van aanmelding) een korting van 50%.

De contributie-inning wordt verzorgd door Clubcollect. Zij sturen elk lid een e-mail en een sms, waarna u naar de betaalpagina kunt gaan om daar zelf te kiezen hoe u wilt betalen. Wijziging van uw adres, telefoonnummer, e-mailadres of soort lidmaatschap kunt u doorgeven via ledenadministratie@vvterneuzen.nl.

*Onder studenten verstaan we uitwonend buiten provincie Zeeland en onderwijs volgend bij een onderwijsinstelling buiten Zeeland

Spelers dienen hun voetbalbroekje en sokken van het wedstrijdtenue zelf aanschaffen.  De voetbalbroekjes met vv Terneuzen logo en sokken zijn, tegen kostprijs, te koop aan de bar in de kantine.

De prijs van de broekjes is:

• Juniorenmaten tm 164    € 12,50
    • Seniormaten S tm XXL     € 13,50
    • Voetbalkousen per paar € 9,00

Volwassenenfonds Sport en Cultuur Zeeland

Wist u dat ook het Volwassenenfonds Sport & Cultuur actief is in Zeeland? Momenteel zijn de volgende gemeenten aangesloten:
    Borsele – Kapelle – Schouwen-Duiveland – Terneuzen – Hulst – Sluis – Tholen

Ook bij dit fonds geldt dat er vanaf 1 mei een nieuwe aanvraag ingediend te worden voor het nieuwe sport- en cultuurseizoen. Voor meer informatie; ga naar www.volwassenenfonds.nl

• Aanmelden

Klik op onderstaande link om het inschrijvingsformulier te openen

• Lidmaatschap opzeggen

Opzeggen lidmaatschap

Voor het beëindigen van het lidmaatschap (vóór 1 juli)  kunt u een mailtje sturen naar ledenadministratie@vvterneuzen.nl. Wilt u of wil uw kind naar een andere vereniging, hou dan rekening met onderstaande:

Wil jij volgend seizoen voetballen bij een andere club?
    Dan is het niet meer nodig om een papieren overschrijvingsformulier in te vullen en op te sturen. Vanaf nu gaan alle overschrijvingen digitaal.

Wat is de deadline voor een overschrijvingsverzoek?

De deadline voor het indienen van de digitale overschrijving door de "nieuwe vereniging’’ is 15 juni 23.59 uur.

Wat moet ik doen om een overschrijvingverzoek in te dienen?

1. Je meldt je aan bij de nieuwe vereniging met je relatiecode

2. De nieuwe vereniging voert je in als nieuw lid van de vereniging

3. Je wordt automatisch overgeschreven naar je nieuwe vereniging per 1 juli (indien je oude vereniging geen bezwaar heeft. Zorg hierbij dat je aan al je financiële verplichtingen hebt voldaan -contributie en boetes-, zorg dat je je spullen hebt ingeleverd)

Kan ik nog een papieren overschrijvingsformulier opsturen?

Alleen contractspelers en spelers die een internationale overschrijving aanvragen behoren een papieren overschrijvingsformulier per post en/of mail naar de KNVB te Zeist te sturen.