• VOORBESCHOUWING VAN HET DUEL VV HONTENISSE – VVT

Op zondag 25 september start voor de teams van vv Hontenisse en VVT de nieuwe competitie 2022-2023. Ze zullen elkaar ontmoeten in Kloosterzande. Tijdens het afgelopen seizoen werd het 1e team van vv Hontenisse kampioen in de 4de klasse A van het zondagvoetbal, en promoveerde zo naar de 3de klasse A. Ons team was op weg naar de 2de klasse van het zondagvoetbal, maar strandde jammer genoeg in de nacompetitie. VVT speelde op zondag 18 september jongstleden hun derde en laatste poulewedstrijd in verband met de bekercompetitie. Het was een wedstrijd in Sluis tegen SV Sluis. VVT won gemakkelijk met 1-7. VVT had alle 3 de poulewedstrijden met zeer ruime cijfers gewonnen, en gaat zodoende verder in het bekertoernooi. Wie dan de tegenstander zal worden is nog niet bekend. De wedstrijd in Kloosterzande zal om 14.30 uur beginnen en het duel staat onder de leiding van dhr. W. Broekhoven. Ik wens in ieder geval de gehele ploeg en de technische staf van VVT ontzettend veel succes met hun 1e competitieduel!